Sunday, August 08, 2010

kisah dua hari

dua hari yang penat..
jumaat hari tu aku dan 2 kakakku gi lah library negara
lewat gak gi.sbb lewat gak bangun..huhu
so dgn kelam kabutnya smpi jua
smpi2 frust gak sbb kertas seminar ditutup
hanya ada buku2 sahaja
tp xpelah..cr jelah bahan2
nsb bnyk gak bhnnya
kalau x frust gak rasanya..penat2 dtg
so balik wp penat tapi happy

then semlm gi balik kl
ingat nak gi ukm
rupa2nya ukm ttp sabtu pertama
ah..so frust
terus beralih ke um
pun frust sbb pelawat x leh wat fotokopi
sangat frust sbb dtg jauh2 xleh fotokopi..
last2 kitorg gi klcc..fuh..ramainya manusia!!mcm semut!!
actually..aku jarang gler gi sana.x ada keperluan gi sana.
kalau nak barang2 brand area shah alam pun bnyk
nak beli tiket pun sakit sbb rmi giler org.tapi nasib aku guna touch n go
last2 aku hasut kak tini dan kak wati beli gak kad ni.huhu.senang nak gi mana
aku rs semua org yg rajin guna highway patut ada kad ni
bukan mahal pun.20 rggt jer
kdg2 balik kampung aku tgk pjg giler yg berbaris kat laluan tunai..
kalau kete murah2 x pe gak
neh bnyk kete2 mahal..
rela berbaris..diorg rajin berbaris kot.kalau aku jgn haraplah..plg x suka nak berbaris.malas!!

then terus balik shah alam
huhu.dah lama x balik naik komuter dan jumpa kl sentral.nsb balik semlm x rmi sgt org
bagus gak diorg buat kos wanita.kalau berlanggar2 pun x ada rs bersalah pun sbb langgar pun dgn pompuan.x mcm sebelum ni.kdg2 ada saja nak amik kesempatan.then dlm koc wanita neh x adalah bau2 pelik.huhuhu

happy dpt balik!!
tapi...
skrg dh kat TM...
x best...
dahlah mlm ni kena buat homework 4P.bosan3...

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...