Sunday, February 13, 2011

cikida yg tensen!argh!!!



di bawah ini data2 yg kena dianalisis


taraa..isnin ni masuk minggu-6.waaaaaaaaaaaa...cepatnya masa
minggu 8 kena submit kat doc.dia nak tgk dulu
dgn segala tok nenek asmnt yg lain lagi..

meh senaraikan

minggu-6-> asmnt lestari (ok ni dah anta kat kak wati)
minggu 7->present lestari dan anta poster lestari
minggu 8->anta asmnt isu2 kurikulum
minggu 9->x tau lagi
minggu 10-> anta tesis dlm softcopy
minggu 11->x tau lagi
minggu 12->anta asmnt isu2 kurikulum,present hubungan luar antarabangsa

lom masuk lagi present perlembagaan minggu 10.present yg agak ngeri.siap sedia tadah telinga kena maki hamun+sediakan maklumat present yg cukup

present hubungan antarabangsa pun ngeri.yelah nak citer ttg dasar luar tun mahathir dgn somebody yg pernah kerja dgn dr m tu.kalau salah fakta x ke haru.adoi

pastu tugasan kaedah pengajaran prof x bg lagi.waaaaaaaaaaaa

pendek kata..sgt stress!!no time to play ye cikida.and shopping!!huhu (yeke?hehe)

oklah..sambung wat template analisis data ni
haiya..nasib dah masak siap dah.tggl nak mamam je
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2 komen:

Cik Niza ♥ said...

saba ye cikida..dugaan sem akhir ni..sem dpn lagi haru ngan praktikum..waaaaa...semoge dipermudahkan sumenye..amin...

cikida85 said...

huhu..marilah kita sama2 tabahkan hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...