Monday, June 02, 2008




Today is my besday!yg ke berapa?yg ke-23!!hehe.semakin dewasa umur aku rupanya.hahaha.agak2 aku makin matang tak.tapi aku bersyukur kepada Allah kerana masih dipanjangkan usia sehingga ke hari ini..Alhamdulillah..

Selain tu aku juga nak ucapkan thanks kepada mak dan abah yg cukup sabar menjaga aku selama 23 tahun ini.mungkin ada tingkah laku yg kurang senang.thanks abah..mak!dan juga adik2 aku.korglah adik2 aku dan best friend aku!love u all!!

tak lupa buat teman2 yg tak pernah lupa diri.sayang korang!!dan!buat my "abg" yg sanggup menahan kesakitan semata2 nak belikan hadiah utk buah ati dia neh.abg buat ida terharulah..terima kasih kerana tahan dengan perangai awek abg yg kuat cemburu dan cepat merajuk neh.hehe

tahun ne takde celebrate pun.ala..mana pernah celebrate pun.dah besar kot.so tak pikirlah nak sambut pun.cuma diraikan dengan rasa syukur yang tak terhingga kepada Allah..

lusa aku balik kelate!korg nak kirim apa2 x?

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...